nivootje lik-me-vessie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Milco Pot - WaarBenJij.nu nivootje lik-me-vessie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Milco Pot - WaarBenJij.nu

nivootje lik-me-vessie

Door: Potje

Blijf op de hoogte en volg Milco

04 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Milco Pot zat te denken
terwijl hij bier zat te tanken

Want het vertrek van Rudy viel wel erg zwaar
we wisten niet hoe, we wisten niet waar

Bangkok verlieten we maar gauw
Op naar de eilanden, op naar Koh Tao

Geboekt bij het Coral Gant Resort
waar alles in het teken staat van de duiksport

Met het duiken hadden we een leuke groep
dit kwam mede door Dino, onze Engelse instructeur met een kale coupe

Voor we er in het zwembad even aan mogen ruiken
moesten we de 1e avond de boeken in duiken

De 2e dag oefenen in het zwembad, alles ging goed
de oefeningen, de trucjes en zelfs de onderwatergroet

De 3e dag de eerste keer op open zee
het water was behoorlijk ruig, dat zat al niet mee

Toen we de eerste 3 meter onder water waren
begon ik te hoesten, proesten en problemen met klaren

Daardoor werd ik bang als een konijn
terug naar de boot, wat vond ik dat fijn

Dat duiken is voorlopig niets voor mij
ik blijf wel op de boot met een biertje erbij

De 4e dag had de groep de laatste test
ik bleef op de boot, ik vond alles wel best

Zo koud en zo diep in het water
spreek je later!

Ik bleef achter op de boot helemaal alleen
daardoor kon ik wel foto's nemen voor iedereen

's Avonds nam Dino ons mee voor de lekkerste Surf n Turf
hij had het over een prive cursus, misschien dat ik dat dan wel durf

De dag erna door naar Koh Phangan
het eiland van de Full Moon party, daar verwachtten we veel van

Hier zagen we onze vriend Olaf weer
wat hebben we 4 dagen geknald, wat gingen we te keer

Want het feest is niet alleen op de avond van de Full Moon
ook de avonden ervoor valt er genoeg te doen

Overdag was precies zoals we ons hadden verbeeld
luieren op het strand en af en toe met wat kokosnoten gespeeld

Na Koh Phangan op naar Kuala Lumpur
weer samen met Olaf de Boer

Afgesproken bij de Thaise-Maleisische grens
met Henk en Marie, onze Rotterdamse friends (dichterlijke vrijheid)

Naar KL toe was een zware reis
4 minibusjes, veel wachten, 15 uur onderweg en we betaalden de hoofdprijs

Maar dit was het dubbel en dwars waard, KL wat een stad!
we hebben hier echt een toptijd gehad

Veel gestruind en de Petronas towers bezocht
en oh ja, ik heb hier een nieuwe camera gekocht

Dat was in een shopping mall met alles erop en eraan
Er was zelfs een overdekte achtbaan

De 3e dag bezochten we de 276 meter hoge KL toren
daarna snel door naar het hockey om ons flink te laten horen

Hier hebben we ons echt als konijnen gedragen
in onze Oranje kimono's hadden we niets te klagen

Want ze wonnen ook deze 2e wedstrijd verdiend
dit hebben we gevierd in een vette club met Hessel, onze nieuwe vriend

Hessel is iemand die in KL werkt en woont
hij heeft ons de volgende avond met een Hollandse hap beloont

We keken onze ogen echt uit wat ons voorgeschoteld werd
het diner bestond namelijk uit pindakaas, hagelslag en snert

Hiermee werd ons indrukwekkende KL avontuur afgesloten
nu op naar Koh Phi Phi...zon, zee en strand...dus weer 5 dagen naar de klote


Ps. zie voor meer verhalen en foto's
lesley zijn site en henkenmarie.waarbenjij.nu

  • 04 December 2007 - 13:47

    Henkie:

    dicht niet maar rijmt wel, laten we maar zeggen...

    Ik heb Moinat en Tenniz ook meegenomen op duikcursus. Vissen zo groot als een wagen. Echt niet normaal. Wel jammer dat een vis me tijdens de oefening zonder masker me in me vinger beet. Vanmiddag weer duiken; verslafend!

    greets from the caribbean

  • 04 December 2007 - 13:55

    Chant:

    Hey Mil,

    Niveau lik me vessie valt wel mee, jullie vermaken jullie prima zo te lezen met z'n 2! ;-)
    Jongens morgen Sinterklaas..kennen ze dat daar??!!:-)
    Nou ja helaas geen pepernoten, chocoladeletters en surprises voor jullie dit jaar..
    Dikke kus van deze ouwe Dichtpiet, rustig aan veel plezier en vooral...Geniet!

  • 04 December 2007 - 15:48

    HALFIE:

    zo te zien vermaken jullie je prima
    fijn om te horen
    ik ben gestopt met voetbal en ga ook weer wat meer plezier maken
    ik heb donderdag nog surprise met naomi gemaakt wat een lol
    hoop gauw weer wat te horen
    gr aan les

  • 04 December 2007 - 17:57

    Jesse (aka Sjoert):

    Duiken moet je, verdomme!! Heb je nog geslapen in Wheelers met je skeelers?

    Hier same old shit, contracten sluiten en targets halen. Afgelopen weekend wel ff flink loss geweest, ja dat doen we hier ook nog steeds.

    Pik heb Gibbon Experience geboekt van 19t/m 22 april, gaam jullie mee,doe dan!!

    Op Phi Phi moet je even langs Visa duikschool gaan Marcella werkt daar is vriendin van ons, misschien dat je met haar wel durft te duiken, haha!

    Ps. zie voor meer verhalen en foto's
    jasbaenjesse.waarbenjij.nu

  • 05 December 2007 - 03:36

    Job:

    Respect!!
    maar jammer van het duiken,
    je moet echt alleen maar super chill zijn,
    soort yoga,

    aanstaande zaterdag een Saterdaynight flavour in Vakkie,
    zullen een drankje op je drinken,

    ben 65% voor Nieuw Zeeland, deel van me wil toch hier blijven,
    maar hier gebeurt gewoon te weinig,

    Gr Job,
    en misschien tot snel!

  • 06 December 2007 - 21:29

    Silvia:

    Mooi gedicht heb je geschreven,
    daar had je de tijd voor want je bent op het droge gebleven.

    Wel goed dat je het duiken bent gaan proberen,
    maar als gangmaker of konijn kan jij heel goed presteren.

    Dat heb je in je, zo is het beestje,
    dan maar geen diploma maar wel een feestje.

    groetjes,Sil

  • 18 December 2007 - 11:33

    Henkie 010:

    Gozert... koh samui is veel te veel koh phi philike... word echt helemaal nix hier alleen maar naar de P.P.

    Hoe was de brug nog een beetje lol gehad of zwaar depressief teruggekomen... spreek jullie laterz

    ps Heineken huis is Randstad z'n pakkie aan misschien daar maar proberen???

    groeten aan broer konijn LLvB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

Verliefd, Verkocht, Verslaafd

28 Augustus 2008

HaHaHa

30 Juli 2008

Heerlijk

25 Juni 2008

Hele dikke plakken stront in mijn nek

20 April 2008

!!! Under Construction !!!
Milco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 54547

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2007 - 19 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: