"moet je gezien hebben"....zegt ie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Milco Pot - WaarBenJij.nu "moet je gezien hebben"....zegt ie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Milco Pot - WaarBenJij.nu

"moet je gezien hebben"....zegt ie

Door: Potje

Blijf op de hoogte en volg Milco

06 Oktober 2007 | Thailand, Bangkok

Na onze vlucht van 11 uur en aangekomen te zijn in ons hotel in Bangkok begon het wachten op Rudy. Hij kwam 6 uur later dan ons, maar omdat hij al eens in Thailand geweest was, hoopte Les en ik dat hij ons op sleeptouw zou nemen. En dat heeft ie gedaan. Eerst gingen we wat shoppen en 'savonds zou hij ons wel mee nemen naar PatPong. Een straat met alleen maar thaise dames van plezier en waar je ook een showtje kon zien van deze dames waarbij ze pingpongballen uit hun doos zouden schieten. We moesten het gezien hebben volgens hem. De eerste bar waar we in gingen stonden allemaal dames op een podium en werden wij naar een plekje gewezen waar we goed uitzicht hadden op dat podium. Toen we ons biertje voor ons hadden leek het wel of de hekken open waren gezet, want een stuk of 20 dames doken letterlijk en figuurlijk op ons af. Na deze allemaal afgeschud te hebben probeerden we bij de volgende bar zo'n showtje te zien. Ook daar werden we besprongen door hetzelfde aantal dames waarbij ze zich niet schaamden om hun handen op onze kladden en lurven te plaatsen. We betaalden daar 21 euro voor 3 biertjes en deze hebben we niet eens op gedronken omdat we daar zo snel mogelijk weg wilden....ervaring rijker, illusie armer, maar....je moet het gezien hebben!

voor een uitgebreider verslag zie www.lesley.waarbenjij.nu

• 06 Oktober 2007 - 12:01

Dani:

Hebben ze nou nog die pingpongballen geschoten of uh...

• 06 Oktober 2007 - 17:13

Sjoert:

Tja dat Patpong is een buurtje apart, ik vond die dames op de podia's ook niet om aan te zien dit in het kader van ervaring rijker illusie armer zeg maar!

Doe je ding en pak je rust!

• 07 Oktober 2007 - 12:25

Maaike:

He Milco, Zo te lezen vermaken jullie je wel met de lokale dames, haha!

Veel plezier en ik zal je reisverhalen met jaloezie lezen. Have fun!!

• 07 Oktober 2007 - 21:41

Marian:

Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen !
    Geniet ervan en ik hoop dat jullie in Vietnam geen last van orkanen etc hebben !
    hi5 van jari

• 08 Oktober 2007 - 07:18

Knapie:

Mooie cultuur in Thailand!

• 08 Oktober 2007 - 19:18

Zo Vanuit Paramaribo:

Ehh ja weet je zeker dat je die dames daar achter hebt gelaten ;-)

• 11 Oktober 2007 - 09:17

Sluijter:

Heiligschennis je bier laten staan !!!