Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu

Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest

Door: Potje

Blijf op de hoogte en volg Milco

29 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Na een week nodig gehad te hebben om bij te komen van het afscheidsfeest(je), begint het nu allemaal toch wel erg dichtbij te komen. Vanaf maandag gaat het dan allemaal echt beginnen. Bij deze wil ik iedereen nog even bedanken voor de aanwezigheid en de leuke reacties op ons afscheidsfeest. Graag spreek ik jullie via mail, msn(beide milcopot@hotmail.com), hyves (milcopot) en/of skype (milcopot) en anders zie ik jullie over een aantal maanden weer.

Gr. Milco

  • 30 September 2007 - 12:34

    Eef:

    He Milco, jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb veel gemist aan je foto's te zien!!! Ik ga je zeker volgen via deze site! Heel veel plezier!

  • 30 September 2007 - 14:01

    Witmans :

    appeltje eitje mannen veel geluk in het verweggiestan en misschien zie ik jullie wel een keer zomaar ergens kan gebeuren ... doe voorzichtig en geluk laters witmans

  • 02 Oktober 2007 - 15:29

    Moinat:

    Mil, let je goed op Les en op dat andere kleine jongetje!! ;-)

  • 03 Oktober 2007 - 07:54

    Koel:

    He jongens, goed aangekomen..geen problemen? Let goed op de jongens Mil, en vooral op dat kleine Jantje(dat huilt en lacht)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

Verliefd, Verkocht, Verslaafd

28 Augustus 2008

HaHaHa

30 Juli 2008

Heerlijk

25 Juni 2008

Hele dikke plakken stront in mijn nek

20 April 2008

!!! Under Construction !!!
Milco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 54057

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2007 - 19 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: