Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu

Zeer gezellig en geslaagd afscheidsfeest

Door: Potje

Blijf op de hoogte en volg Milco

29 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Na een week nodig gehad te hebben om bij te komen van het afscheidsfeest(je), begint het nu allemaal toch wel erg dichtbij te komen. Vanaf maandag gaat het dan allemaal echt beginnen. Bij deze wil ik iedereen nog even bedanken voor de aanwezigheid en de leuke reacties op ons afscheidsfeest. Graag spreek ik jullie via mail, msn(beide milcopot@hotmail.com), hyves (milcopot) en/of skype (milcopot) en anders zie ik jullie over een aantal maanden weer.

Gr. Milco

• 30 September 2007 - 12:34

Eef:

He Milco, jammer dat ik er niet bij kon zijn, heb veel gemist aan je foto's te zien!!! Ik ga je zeker volgen via deze site! Heel veel plezier!

• 30 September 2007 - 14:01

Witmans :

appeltje eitje mannen veel geluk in het verweggiestan en misschien zie ik jullie wel een keer zomaar ergens kan gebeuren ... doe voorzichtig en geluk laters witmans

• 02 Oktober 2007 - 15:29

Moinat:

Mil, let je goed op Les en op dat andere kleine jongetje!! ;-)

• 03 Oktober 2007 - 07:54

Koel:

He jongens, goed aangekomen..geen problemen? Let goed op de jongens Mil, en vooral op dat kleine Jantje(dat huilt en lacht)