feestje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu feestje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milco Pot - WaarBenJij.nu

feestje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milco

13 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Afgestudeerd in oktober 2006, bul ontvangen in december, half jaartje hard gewerkt. Nu is het tijd voor een paar maanden relaxen. Maar eerst een afscheidsfeestje...
ZATERDAG 22 SEPTEMBER, Vakzuid, Olympisch Stadion 35, vanaf 23:00 uur - till late

• 18 September 2007 - 14:55

Huybert:

Milci!!! Hoe is het jongeh!!!! Ga je lekker op reis. Veel plezier, ik kan er alleen niet bij zijn, want een van mijn vrienden heeft het rare idee geopteerd om te gaan trouwen. Ga je wel volgen ia je mail!!!! Zie je later gast!!
    Huyb

• 24 September 2007 - 18:39

Renee:

hee milco ff wat dingen wat ik je beloofd had.Bangkok;Baiyoke sky tower 84hoog kan je goedkoop eten .china town. gouden boedha.river kwai.Chang mai;doi sutheptempel.vietnam,saigon rex hotel weas journaliste hotel in de vietnamoorlog;bierhuis,hoa vien,28bmac dinh chi saigon.cuchi tunnels.
    cambodja siemriep.Red pianobar is gezellig. wij wensen jullie een hele fijne tijd en we zullen jullie volgen.liefs en groetjes herman en renee

• 27 September 2007 - 11:14

Raquella:

whow en nu ga je het echt doen! ik had heel eerlijk gezegd niet verwacht dat je echt ging! heel veel plezier! geniet ervan! kus